miercuri, ianuarie 09, 2008

Un An Nou Fericit

Uite a ca a sosit si anul 2008. Drept urmare va urez tututor Un An Nou fericit.

M-a intrebat cineva ce planuri mi-am facut pt 2008. Trebuie sa recunosc ca eu nu prea imi fac planuri, mai mult visez. Dar e greu de recunoscut asa ceva, asa ca mi-am fortat un pic memoria si m-am gandit ce vise le-as putea privi ca planuri pe 2008. Hai sa vedem:

- sa imi iau apartament (aici am chiar un plan, dar nu i-am urmat inca nici un pas)
- sa termin implementarea proiectului la care lucrez acum (ma refer la servici)
- sa incep sa investesc niste bani: o afacere, o firma, etc.

Si cam atat mi-am putut aduce aminte. In rest mi-am planificat sa ma bucur la maxim de orice imi va rezerva viitorul. Take the most of it, as it comes. Pentru ca eu gandesc deja movuliu. Tu ce mai astepti :p? Think Purple!

5 comentarii:

ancuta spunea...

Imi place marele tau brand, ma refer la conceptul Think Purple. Si mai mult imi palce ca il promovezi. Anul trecut, in urma unui training de dezvoltare personala, mi-am propus sa incep sa visez la lucruri mari. Acest concept vine la fix, ca un reminder: vezi ca ti-ai propus ceva! Multam fain!

oana spunea...

Ce ati zice sa incepem sa ne dorim lucruri... mai mici sau mai mari sau sa ne propunem sa facem lucruri... mai mici sau mai mari?
Visarea e frumoasa si reconfortanta, dar cam lenesa... Parerea mea!

fishy0303 spunea...

Vise, dorinte, planuri ... e o diferenta subtila de nuanta si pentru mine nu are legatura cu materializarea lor. Eu prefer sa mi se indeplineasca visele, nu sa mi se indeplineasca dorintele sau sa sa mi se realizeze planurile. Cat de mult imi doresc eu ce visez si ce planuiesc sa imi indeplinesc visul, asta e cu totul alta discutie. Eu nu vreau sa recomand lenea, lipsa de actiune, eu vreau sa recomand curajul de visa si lucruri pe care nu indraznim sa ni le dorim sau sa ni le planuim.

oana spunea...

Nu am intentionat sa sugerez ca ai recomada lenea sau inactivitatea.:) Si sunt de acord ca e bine sa ai curajul de a visa la lucruri mari si indraznete, sa fi aspirational. Asta te propulseaza.
Comentariul meu nu s-a vrut a fi o antiteza la teza ta (chiar daca asa se pare ca a reiesit in cele din urma). Ci mai mult o completare.
Eu incurajez, dincolo de visarea in sine, actiunea...
Pentru mine sa imi doresc sau sa imi propun sunt mai imperative si mai tangibile decat sa visez si ma ajuta la indeplinirea visului.
Pentru mine nu e suficient doar sa visez… nu ma ajuta prea mult, uneori simt ca ma amageste… Eu imi doresc sa mi se intample chestia aia la care visez si pentru asta trebuie sa fiu mai volitiva… adica sa imi propun sa fac aia sau sa imi doresc foarte tare… Pentru mine visarea sau visul, ca idée sau concept, inseamna ceva sus, chiar foarte sus, posibil, dar uneori si de neatins, insa ma aseaza intr-o stare reconfortanta, calda si indestulatoare. Ca sa imi ating visul trebuie sa il doresc foarte mult, sa imi propun sa fac ceva pentru a-l indeplini si sa cred in el.

Cele bune

ancuta spunea...

Pfiuu... pana sa va citesc comentariile aveam o teorie destul de limpede. Acum e putin mai tulbure, dar incerc sa ma scutur un pic si sa o recontruez. Visarea e de doua tipuri:

1. Visarea care te rupe de realitate si de care esti constient ca e doar visare. Rolul ei este sa te incarce cu energie pentru a reveni la alte treburi. De fapt nici nu iti doresti sa se implineasca pentru ca fie e prea complicat sa te gandesti la aspectele practice, fie ca nu ai suficiuent curaj.

2. Visarea in care crezi. Si genul acesta te rupe de realitate, dar nu in acelasi fel. Te rupe pentru a-ti da energie pe care o canalizezi apoi tot in acel vis (adica adaugi visului un plan si il imparti in mici tinte usor de ajuns). Teoria Think Purple militeaza al doilea tip de visare, cel putin eu asa inteleg.

E o chestiune de curaj sa visezi in al doilea mod. Cred ca teama de vise e o reactie destul de normala, pentru ca de multe ori visele propun schimbari destul de importante, iar oamenii au o inertie si o oarecare reticenta la schimbare (nu toti in aceasi masura, bineinteles).

Recunosc, eu de multe ori nu am curaj sa cred foarte mult in ce visez, si pun multe vise in prima cutie. Think Purple ma face sa fiu un pic constienta ca as putea sa mut unele vise in zona in care cred ca pot fi realizabile, nu doar ca sunt vise frumoase.