luni, martie 03, 2008

Am 29 de ani. Ce fac cu ei?

"Long time, no see!" imi clipoceste usor nervoasa ferestruica alba cu randuri negre din blog.

"Long see, no time!" ii raspund ca sa o incurc. Am reusit. Ma reloghez. S-a cumintit.

E drept, nu am mai vazut-o de mult timp. In ultima vreme ma vad mai mult cu un al partener mai mult sau mai putin frecvent de dialog. In ultima vreme ma vad mai mult al meu suflet. Dă pe dinafară. (Sper sa imi fac la un moment dat curaj si vant sa postez pe blog si 'Dialogurile cu sufletul meu'. Dar nu e graba.)

Biologic, mai sunt 10 ore si implinesc fix 29 de ani. Mai ales anul asta, ca e an bisect si am recuperat de 4 ori cate 6 ore pe care le sarim an de an de la numaratoare.

Am avut parte de o avanpremiera extraordinara. Toata saptamana servici cat cuprinde, Vineri seara s-a meritat. Sambata servici, sambata seara s-a meritat. Duminica dimineata s-a super meritat.

Duminica la pranz primesc una bucata vizita surpriza de la mama si fratele meu. Surpriza de care am aflat accidental cu doua ore inainte. Nu-i asa ca sunt atat de simpatice femeile, cum se scapa ele fara sa vrea si strica ditamai surpriza? Mai ales pe masura ce inainteaza in varsta? Astept sa creasca si a mea. Deocamdata o ud.

Masa in oras, pupaturi, ii expediez inapoi acasa, la Bacau. A fost foarte fain ca au venit pana aici sa imi ureze toate cele bune de ziua mea si sa imi dea cadoul.

Servici 2 ore, tenis de la 9 seara, 2 ore. 1-6, 2-6, 6-1. Mai raman 5 minute, jucam un tiebreak. 7-5. Bun - am reusit sa ii luam (eu si Jan) un set lui Laur. Si un tiebreak. In sfarsit. Am daramat 2 panouri despartitoare (unul eu, unul Jan) am lasat niste sange pe teren (Jan), am plecat cu niste vanatai (eu) si niste zgura pe haine (iarasi Jan) dar s-a meritat :).

Intre timp Steaua bate CFR-ul si se relanseaza campionatul. Super :). Extragere la loto, ies 3 numere, pe 2 bilete diferite si se relanseaza ideea de credit pentru casa. Acceptabil.

Acum nu prea imi vine sa dorm. Bucurie mare pe ferestruica de mai sus, dar nu va dura mult. Am chef sa joc un Heroes, sa imi aduc aminte de tinerete.

Trag un pic de linie inainte sa pun punct.
_________________

Am facut tot ce mi-am propus sa fac anul asta pana acum. Sunt fericit. Noapte buna. Adica - "Pe cai!" :) V-am pupat!