sâmbătă, decembrie 15, 2007

Cadere Calorica

Multumita Ancutei, care a urcat filmul produs de GfK in cadrul Teacher's Film Festival, vi-l prezint in formatul final, asa cum l-am prezentat la concurs. A fost un inceput bun, ne-am distrat de minune si am luat si o nominalizare la categoria 'Cel mai bun actor in rol principal' (3 nominalizari din 24 de filme) pentru personajul Puiu Copanescu, aka bunul meu prieten Stefan Andrei.

In ce priveste aportul meu, cel neobservabil este cel de co-scenarist (impreuna cu 3 fete foarte vesele si inspirate) iar cel observabil este de figurant, si anume mancator in trafic :).

Mai multe detalii despre concurs pe site-ul Teacher's Film Festival, unde puteti viziona si celelalte 23 de filme. va recomand castigatorii categoriei 'Cel mai bun film' - The Terminal de la Xerox si pe cei de la Edipresse, cu Film de groaza (preferatul meu din acest festival). Cei avizi de filme de amatori pot gasi pe site si cele 14 filme de anul trecut.

Enjoy!


For English press TWO.

2 comentarii:

ancuta spunea...

Cu placere! :)

fishy0303 spunea...

Multumita e o prepozitie, nu un verb :) Dar daca ti-a placut, ti-a placut ... nu mai comentez ...