sâmbătă, decembrie 22, 2007

Spontan vs. Asistat DISC TWO

Zilele astea am reusit sa demontez putin Craciunul. M-am trezit de dimineata, mi-am spalat masina si am taitat-o la mare! Am luat pe drum si un prieten (o fosta colega de liceu), ca e greu sa demontezi singur un asemenea moment din an, si ne-am facut un cadou extraordinar.

Am mancat si am baut o cafeluta pe malul marii, in Eforie Nord, la restaurant Acapulco. Un restaurant pe care de altfel vi-l recomand cu mare caldura atat pentru calitatea serviciilor, cat si pentru gustul diverselor bucate pe care le serveste (traditionale, peste si alte vietuitoare oceanice in diferite forme si varietati sau mexicane).

Minus 6 grade Celsius pe plaja si apa putin cam rece, dar briza a fost extraordinara. Am observat ceva foarte interesant. Iarna la mare nu miroase a mare !!! Si plajele sunt mult mai curate si, culmea, mult mai putin ticsite. Un olandez pe care l-am intalnit in seara asta a descris peisajul ca fiind schizofrenic (pentru ca se schimba dramatic de la un anotimp la altul). Eu l-as descrie sincer foarte aerisit, linistitor, relaxant.

Am avut brad langa noi, dar nu ne-am luat privirea de la valuri decat dupa ce a cazut intunericul peste ele. Si si atunci tot puteai sa observi crestele inspumate, in bataia lunii. Am cinat de Craciun, dar in cu totul alta zi. Si nu am facut-o la munte, ci la mare.

Si, cel mai important, am facut-o 100% spontan. Va recomand calduros o astfel de iesire, in orice formula va doriti sa o faceti - stat de povesti cu gasca, o seara romantica cu iubitul/ iubita, etc. In conditiile in care drumul pana la mare echivaleaza in ore de condus cu cel pana la Sinaia, insa veti ajunge mult mai relaxati acolo, respectiv acasa, la intoarcere. Enjoy.

http://www.litoralulromanesc.ro/eforien_acapulco.htm

Un comentariu:

Doctor Beetle spunea...

Si care ar fi acea colega de liceu cu care ai mers? Zi-ne ca ne-ai facut curiosi.