vineri, decembrie 14, 2007

Femeile din spatele volanelor

Da, despre femei e vorba. Si nu despre cele din spatele volanaselor, ci despre cele din spatele volanelor. Nu despre toate, ci despre cateva (zeci) pe care le-am observat eu si institutul meu.

Azi dimineata in drum spre serviciu, cand am facut stanga de pe Fabrica de Glucoza inspre Dimitrie Pompei (faimoasa pseudo intersectie cvasi-semaforizata de langa Barbu Vacarescu) mi-a iesit in cale o domnisoara/ doamna intr-un Q7 care tocmai ce depasise coloana la semafor si se indrepta fioroasa (si domnisoara si masina), pe contrasens, inspre mine. Loc aveam sa trec prin dreapta dar, fie pentru ca luasem foarte tarziu curba (eram primul la coada si nu vroiam sa blochez intersectia din Barbu), fie pentru ca asa imi vine in astfel de situatii, am ramas langa axul central al strazii si am accelerat inspre ea. Ei bine, domnisoarei nu i-a venit sa creada la inceput, apoi a incetinit, abia mai apoi a oprit si exact cand am oprit cam la un metru de ea si ma pregateam sa ii fac loc incalecand bordura - ce face? Imi arata nervoasa degetul din mijloc. Nu pot decat sa ii multumesc pentru tema de gandire si pentru materialul de blog ...

Cred ca foarte multe dintre femeile din spatele volanelor sufera de complexul "femeii la volan". Da, sigur, vor spune ca noi, barbatii (de fapt doar o parte dintre ei), am dat nastere acestui fenomen. Si vor avea dreptate. Dar exista multe alte forme de a demonstra ca acest lucru nu e adevarat, decat prin a te incapatana sa o arati in trafic.

Afectate de parerea generala (cred ele) a barbatilor cum ca femeile nu au ce cauta la volan si impinse de o dorinta nebuna de a ne arata ca nu asa stau lucrurile si ca ne sunt egale si ca le suntem egali in trafic, au inceput sa se diferentieze nu numai prin gingasia condusului sau prin timiditatea manevrarii micilor sau marilor bolide ci si printr-o acuta lipsa de toleranta a exceptiilor de la reguli si nu numai.

Mai multe cand sunt mai odihnit ...

For English press TWO.

Niciun comentariu: