vineri, decembrie 14, 2007

De ce mi-am tras blog

As vrea si eu sa stiu. Cred ca e vorba de un cumul de motive: am vazut la altii si mi-a placut, m-am separat recent (fizic) de un grup important de oameni din viata mea (fostii colegi de la GfK), nu mai am Messenger la servici, vreau sa imi organizez gandurile deja scrise, vreau sa le scriu pe cele nescrise, vreau sa imi tin un fel de jurnal, vreau sa discut, vreau mini-sondaje etc.

Altfel, imi mai doresc inca o cale de a fi mai aproape de tine. Da, da ... cu tine vorbesc. Acum ca ai intrat, sper sa iti placa. Altfel, mai intra si maine. Totul se schimba, continuu ... chiar si blogul meu :).


For English press TWO.

5 comentarii:

Unknown spunea...

welcome to the jungle!
aka blogosfera :D, sau altfel spus, jungla gandurilor scrise si mai ales a celor nescrise :D

fishy0303 spunea...

Merci mult. Sper sa ca daca o sa imi placa sa scriu, poate o sa va placa si voua sa cititi ... si mai ales sa comentati :)

cseszlo spunea...

Excelent gandit, fishy, stii ca eu iti apreciez gandurile...mi-e dor de o discutie la o tigara..sa mai imi povestesti ce au mai inventat oamenii si, mai ales, de ce...

fishy0303 spunea...

Mai ta'o, nimic prea interesant de la sitemul zecimal incoace ... doar lucruri semi-interesante ... dar daca mai apare ceva ... pun pe blog :)

Green Fire spunea...

S-ar putea face o intreaga dezbatere despre sentimentul de alienare al omului modern si terapia prin blog ... doar ca ar trebui un om foarte plictisit pentru jobul asta.