marți, decembrie 18, 2007

Noi astia, nevoiasii

Sau despre paradoxul nevoii :p

Acum cateva zeci de mii de ani traiam din nevoi simple, multe dintre ele satisfacandu-le direct din natura: aer, apa, soare, mancare si o femeie faina. In ultimele mii de ani, insa, am facut tot posibilul sa diversificam cat mai mult aceste nevoi, inventand altele si altele, din ce in ce mai complexe si din ce in ce mai greu de satisfacut.

Acum lucrez mii de ore ca sa pot produce suficienta moneda de schimb pentru a-mi acoperi aceste nevoi. Si tot timpul anului tanjesc la acea saptamana, pe care sa mi-o petrec exact asa cum imi place mai mult: colindand padurile, mancand mure si band apa de izvor; iar noaptea sa stau afara, langa foc, sub luna si sub stele, si sa frang de mijloc o femeie faina.

For English press TWO.

Un comentariu:

oana spunea...

Mie imi vine sa completez titlul... "Noi astia, nevoiasi nostalgici"

Cele bune...